去看完梵谷畫展,原來梵谷也是幹話王

不過俺就是梵谷鐵粉,因為他的用色跟描繪真的很厲害很用心(啊?畫得很差,拿你的片出來看啊RR)

  

I don't know any thing with certainty, but seeing the stars makes me dream.

沒有什麼是必然的,但是看到星星,會讓我充滿希望。

  

 

To do good work one must eat well, be well housed, have one's fling from time to time, smoke one's pipe, and drink one's coffee in peace.

要做好工作,就必須吃好、住好、偶有戀情,並且能平靜地抽菸、喝咖啡。

  

 

The sunflower is mine, in a way.

某種程度來說,向日葵是屬於我的。

  

 

I feel that there is nothing more truly artistie than to love people.

沒有比愛更為真切的藝術。

 

I put my heart and soul into my work, and have lost my mind in the process.

我全心全意的投入工作,這過程讓我失去了理智。

 

The beginning is perhsps more difficult than anything else, but keep heart, it will turn out all right.

第一步往往是最困難的,但千萬記得,接下來就會漸入佳境了。

 

I always doing what I cannot do yet, in order to learn how to do it.

為了學習,我一職在做自己不擅長的事。

 

I want to touch people with my art. I want them to say "he feels seeply, he feels tenderly"

我想用藝術來感動人們,希望他們說『內心被觸動,心頭暖暖的』

 

I work as diligently on my canrses as the liborers do in their lielfs.

我不停地'畫,就像農夫勤奮地耕耘。

 

I geest fire luers within me, but no one sleeps do warm. themstlres at it, and passees-by only see a misp of smoke.

我內心深處有一座燃燒的火,然而無人前來取暖,通常只看見那一摟煙。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 戰術柯基 的頭像
    戰術柯基

    小蓋哥老闆與蘇珊妹的日常

    戰術柯基 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()